Hi Dennis!
Mag ik je nog even namens heel van Maanen bedanken voor het mooie feestje dat jij hebt neergezet!
We hebben genoten, vooral van Barry Badpak na de zanger :)
Lisette, Bakker van Maanen, Apres Ski Bedrijfsfeest Noordwijk 17-02-2018
Welkom in de Feesttent !!!
Kermis Feesttent Zwaagdijk 2017
Shotjes Promo Night;
Altijd Gezellig met DJ Dolphin !!!